luftdjursplacet

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

Ridskola

Av tuva - 29 oktober 2013 07:57

luftridskolan har slagit upp sina dörrar igen!


ridlektionerna


nybörjar grupp 5 -9 i varje grupp.

500 lp per " termin " en termin 20 Lektioner.

en ridlektion 80 minuter med ryktning

obs! hästar mest araber

inga anmälda.

  


vanliga grupperna 2 grupper 1 på torsdagar 1 på måndagar.

550 lp per " termin " en termin 25 lektioner.

en ridlektion 90 minuter + ryktning.

obs! mest araber men även andra raser

inga anmälda


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tuva - 3 november 2013 14:49

Ska nu ha två tävlingar. en galopp pch en hopptävling ( lufttävlingar ) du deltar med din lufthäst! du får välja gren själv! det ända dü måste göra är att fylla i formuläret och skicka det till tuva.ubbe@live.com . jag är snäll jag lovar! tävli...

Av tuva - 30 oktober 2013 09:30

namn: Lilla Fågeln ålder: 0,5 år kön: sto ras. arab temprament: en liten olycks fågel, kom utan medvetenhet. fick sitt namn efter sin uppväxt. har alltit varit liten. vi tror att hon inte kommer bli någon riktig tävlings eller rid häst. ...

Av tuva - 30 oktober 2013 09:15

Tansorsdo ras: arabiskt fullblod ålder:8 inrikting : hoppnig och dressyr Kön: hingst ------------------------------------------------------------------------- Trestal kön: Valack ras: bland ras ålder: 5 år inriktning: hoppni...

Av tuva - 29 oktober 2013 07:45

hej nu söker jag några som kan jobba luftjobba här på mitt stuteri!!   häst skötare söker tre stycken, sysslor lön: 900 lp i veckan   * Mocka i alla boxar ( 145 stycken ) * sköta om sadlar, träns mm. * rida med någon häst! 2 timmar ...

Av tuva - 29 oktober 2013 07:14

mina ny araber både till avel, sällskap och tävling. hör av dig vid intresse!!!   namn: FEBASTE L´E INASTE kön: hingst ålder: 8 år ras: Arab temprament: en glad åtta årig hingst som har haft 3 avkommer som vart riktigt fina! han gill...

Ovido - Quiz & Flashcards